luleålandad för stunden

kom precis på att det är fredagen den trettonde idag och helt plötsligt made my day sense. har famlat runt i en dimma av nästäppa och konstigt halsont. jag antar att det där onda som kallas förkylning slår till så fort man har en liten chans att slappna av. har till och med sovit två timmar mitt på dagen idag, inte likt mig när solen skiner ute och jag inte har några krav att gömma mig från. jag har varit väldigt bloggdålig på sista tiden men jag förklarar det med att för mycket har hänt och jag har inte hunnit reflektera. jag kanske får dra mig till minnes om allt det där bra som hände förra veckan och ge en snabb update, om inte annat för min egen skull.
nu ska jag strax trampa ner till stan för att möta upp med mina arbetskollegor. haha. jag kan inte ens försöka att uttrycka det seriöst.. men ja, det är ju det de är, de där tre "tanterna" som jag ska spendera mina sommardagar med. vi ska ut och äta finmiddag på kyrkbyns kök och matsal och när det kommer till nåt sånt fancy är jag inte sen att kalla mig en i tantgänget. imorgon är det dags för nästa jobbmiddag, då blir det räkfrossa på laponia-båten med det där jobbet där jag städar, det vill säga pappas. så man kan väl säga att jag, förutom förkylningen, har väldigt lite att klaga på. living the dream.. eller, ehm, ja.. of i go.

Kommentarer
Postat av: fanny

det är rätt inställning! nu ska jag hålla tummen för att du slipper bli nåt mer sjuk och istället kan njuta av lite ledighet. det är vi värda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback