so what, i lied, i lie to me too

dumma jävla måndag. inget har känts pepp idag. jag har, på riktigt, velat gråta över att pride-veckan har satt igång och jag är sisådär hundra mil fel. jag hade aldrig kunnat ana att jag skulle känna mig så bitter. ledsen och nere, ensam och övergiven, bitter och hopplös. fy faan. alla ni som får skratta och le och känna lycka över att uppleva ett europride kan väl ta med mig i tanken och hälsa alla snygga brudar att jag är singel. eller nåt.
för att bre på min bitterhet har jag frossat i mina tegan&sara-cravings hela kvällen. jag fattar det inte, men i typ en månads tid har jag bara tänkt att JAG. MÅSTE. SE. T&S. SNART! jag vet inte var den starka känslan har kommit från men jag gör mitt bästa för att föda den.
anna spädde på det hela genom att uppmärksamma typ-en-av de-finaste-låtarna-på-the-con i sin blogg. därför har youtube-klippet nedan gått på repeat hela kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback