you're a young girl and you're really not on your own

mastodontveckans andra dag är avklarad. och det gick faktiskt smidigare än jag trodde. fyra berättelser om skolan bandades och jag kastade ballonger och förundrades över hur man kan upprepa ord och låta det passera så obemärkt. filmningen tog mindre tid än jag vågat hoppas på och till lunch var allt nedriggat. sen satt vi på kåren sådär länge som bara jag och de mina kan i väntan på näst sista seppo-lektionen. när det var dags att bege sig hemåt kändes det som att jag hade varit i skolan i.. en hel evighet. (off topic: iiih! p3 svea spelar caesars palace - fun&gamaes, hej christer och gymnasiet!) ikväll vankas scones och te hos pernilla och även fast jag egentligen borde förbereda inför morgondagen och inte riktigt är pepp på sällskap så tror jag att det kommer göra mig gott. nu ska jag äta palt för andra gången sen jag kom tillbaka till piteå och försöka hinna med en liten sväng kuddkram. trött som attan är bara förnamnet, tjing!

oh. just det. vårens första resa är bokad till den fjärde till nionde mars. yeay, london baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback