yoga för humöret

då är vi där igen. en sån där riktigt skitdag. då man vaknar på morgonen och känner att nä, det här blir ingen toppendag. jag är grinig, lättirriterad och nedstämd. jag tycker rusikgt synd om mig själv och idag skulle jag lätt vinna tävlingen mest ynklig. det är en sån där dag då man lyckas fånga rött vid alla trafikljus när man ska ta sig från a till b, då man skriker åt alla bilister som inte kör som man tycker de borde göra (note to self: bli mindre hetsig i trafiken!), då allt är lite, liite tyngre att ta sig för och då man skulle göra VAD SOM HELST för en kram. (man är i föregående meningar alltid synonymt med jag) dagen till ära har jag dessutom sett till att sträcka mig i sidan, försökt lindra det med heatcreme och fått heatcreme i ögat. det sved.
igår var jag på yoga och det var.. lugnande. mycket behagligt. mitt humör skulle nog behöva lite yoga just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Näe! Jag är så attans dålig på det där med böcker alltså... tänker att jag ska kolla runt en massa, men sen blir det så dåligt med tid så jag kastar iväg en dyr beställning i panik. Men jag kollar med dig nästa gång vettja!

Postat av: Paulmari

I kinda like it. Thanks!

2010-12-02 @ 10:23:13
URL: http://paulmari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback