to compliment and ignore

image93

igår blev jag påmind om kitty jutbring. jag gillade den påminnelsen. kitty är cool och har varit det sen jag såg varteviga program av big brother 2002. jag minns hur hennes frisyr hånades i termerna "en hairdo endast en mor kan älska"  och jag skämdes lite i smyg för att jag faktiskt tyckte att den var ball. två år senare hade jag förärats med något liknande för första gången och jag antar att det bara har barkat sen dess. haha.

idag har varit en såndär dag då jag funderar på varför jag ens känner mig motiverad. jag har fått en bild av hur viktigt lektionstidens slut verkar vara och även de "mest trogna" försvann när klockan tickat till tiden då schemat tog slut. frustrerande. och irriterande. kanske inte så konstigt att denna eftermiddag har känts totalt värdelös. det är tur att jag och fanny finns är min enda kommentar till övriga gruppen just nu.
imorgon är nya medier-kursen över och jag är mer än nöjd med det. det är en presentation att ta sig igenom och även om jag känner visst obehag inför det tror jag att det kommer gå bra. förhoppningsvis blir vi inte granskade allt för skeptiskt och förhoppningsvis snubblar jag inte allt för mycket på orden.

och, jag gillade annika norlins tal på grammisgalan igår. dessutom tror jag minsann att säkert! klättrar på favoritlistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback