ledig lördag

även fast jag har haft en hel arbetsvecka med lediga dagar är det något speciellt med att ha en ledig lördag. jag vet inte varför, det känns bara.. mer ledigt. min lediga lördag har spenderats på stan med omnejd. hem kom jag med en ny uppsättning träningskläder. jag är mycket nöjd.
jag är även mycket nöjd med gårkvällen även om jag hamnade på en studentfest på porsön som liknade en köttmarknad och på o'learys mitt i någ som blev lite som en pardejt. det sistnämnda bör tilläggas inte alls var så oangenämt som man kan tänka. båda respektive var mycket trevliga och nä, jag kände mig inte exkluderad. vi drack goda drinkar och öl och pratade, pratade, pratade tills vi blev lite mer på lyran än vi hade tänkt bli. en riktigt bra kväll var det helt enkelt.

nu ska jag tillreda god sallad, kyckling och sen dricka vin med päronen. en lugn lördagkväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback