vackra vail

sammanfattning av dagen: grabbarna på gravity jones fixade hälinlägg till mina pjäxor (som samma grabbar lånat mig, tillsammans med skidor - gratis!) och all smärta försvann. solen sken så gott som hela dagen och den blå himlen matchades med bara nån minusgrad. snön var lätt och pudrig i backarna och groomed by noon-nerfarterna var underbara. maria klarade sin certificat och det firade vi tjejer backstage på gravity jones. öl i en kaosartad skidverkstad is the shit. efter väldigt mycket skitsnack och ytterligare en öl väntade lyxgymmet med långt outdoor hottube-bad. god middag avslutade dagen för tre fjärdedelar av sällskapet, den sista fjärdedelen (det vill säga jag) har två plåtar frallor kvar att grädda. imorgon väntar nybakt innan grabbarna lämnas för en dag med hyrskotrar och damerna avnjuter lyxfrukost på lyxhotell. behöver jag säga att jag trivs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback