up, up and away

jag har precis sökt sommarjobb på nio geografiskt spridda tidningar. jag har ingen aning om hur jag skulle lösa allt som kommer till om någon tidning långt bort mot förmodan skulle vilja ha mig. men det fixar väl sig i så fall.
förutom det har jag idag packat färdigt min väska, städat och charmat till mig billiga paltar (mammas jobbarkompis 55+ fick betala sex kronor per palt jag betalade fyra kronor per palt och fick fem stycken extra som bonus. haha!). nu är det fyra timmar kvar innan första planet lyfter och vår trettio timmar långa resa börjar. innan dess ska jag äta min palt och bada bastu.
bloggandet kommer gissningsvis stå rätt stilla under min resfeber. i usa är jag till den tredje mars. sen bär det av till london där jag stannar till den nionde. tillbaka på luleåmark är jag tidigast den tionde mars. önska mig trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: saran

verkar som att vi ägnat dagen åt ungefär samma sak. jobbsökande! bara att hoppas att nån nappar, vojvoj!

och ja, have fun! jag räknar med en och annan lägesrapport. nåt kul måste ju jag få ha här hemma.

Postat av: fanny

ja, trevlig resa, igen =) hoppas du får det bra där borta i väst, båda gångerna!

2008-02-20 @ 21:54:43
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback