say goodnight and go



jag har lyssnat på imogen heep hela dagen. särskilt ovan låt, goodnight and go, har sönderspelats. annars har jag mest legat i sängen med datorn och låtit timmarna passera. planen var att gå på aerobic ikväll men mina känningar från sex pass på sex dagar gjorde sig till känna och när mitt sällskap passade kändes det rätt okej att passa jag med. de stunder jag inte spenderat instängd i mitt rum har jag ägnat åt att tillaga apelsinglass (något som var lite krångligare än jag tänkt mig. glassen är fortfarande inte klar..) och planera inför usa-resan. igen. har pratat med bror både idag och igår och nu har vi, äntligen, kommit fram till det kanske ultimata datumet. inte för att det kanske är direkt ultimat om man ser till att jag knappt skulle hinna hem och vända innan london, men ultimat när det kommer till alla andra aspekter. priset är väl kanske lite högre än av min budget tillåter men jag antar att det är smällar man får ta när man vill "passa på".
nu är det hög tid för min krävande söndagssyssla, kontorsstädningen. phu. jag missar till och med nypremiärande köping på kuppen, fördjävligt.

Kommentarer
Postat av: saran

hur planerar du egentligen? va? va? du har haft hela dagen på dig att städa och så gör du det när det är köping.. skämmes ta mig fan! ;)

Postat av: anna

jag planerade som så att jag snällt fick vänta tills pappa skulle åka och skruva på extraljus på bilen innan jag kunde ta mig till porsön på annat sätt än apostlahästarna.
tääänk så bra det hade varit om tv4 gått efter våra nya medier-visioner nu! :P

2008-02-03 @ 21:45:35
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Anonym

haha. jo.. fast jag är ändå skeptisk till det där. vad sägs om repriser eller att banda som man gjorde förr? DET är bra!

2008-02-04 @ 07:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback