piteå tur och retur

jag är hemma igen efter ett drygt dygn i piteå. guidningen gick lätt tack vare att tjejen var öppen och frågvis. det var till och med ganska trevligt. det kändes dock märkligt att besöka skolan. det var som att jag bara var gäst där. trots att jag bara varit borta i tre veckor. en annan märklig känsla som kom över mig var hur jag fick "det är snart dags att börja flyttpacka"-tankar så fort jag klev in i min lägenhet. det har börjat gå upp för mig att det inte alls är länge kvar av skolan och det känns som att hela jag börjar förbereda mig. det underliga är att det känns bra, som att jag är redo.
förutom flyttankar bjöd piteå på en kväll med sara som innehöll både godis, cola, outsiders och skitsnack. mycket uppskattat!
nu ska jag tillaga middag av halvfabrikat och sen ska jag ta det lugnt hela kvällen. inget på inpuls-schemat lockade mig så jag kör en kväll utan träning idag med. istället ska jag kanske försöka knåpa ihop något utav den otroliga ilska och bottenlösa äckel som uppstod i mig när jag såg sexturisterna på femman igår. so long!

Kommentarer
Postat av: Stifflert

Det är lite vemodigt att flytta från ankars med allt vad det innebär. Vemodigt att packa ihop lägenheten i flyttlådor och vemodigt att lämna igen nycklarna. Men sen... allt är nytt och det blir inte bättre än man ser till att det blir (med lite hjälp från ett och annat bananskal man kan halka in på saker med). Du är ju driftig Anna, det kommer bli bra för dig!

Postat av: Kristin

jag kan bara hålla med stina...det är jobbigt och vemodigt men sen jävlar.

2008-02-12 @ 20:02:52
URL: http://imitthuvud.wordpress.com
Postat av: saran

ååååh, jag kollade också på sexturisterna. hade i promcip gått och lagt mig men var tvungen att gå upp och kolla. så jävla SNUSKIGT!

2008-02-13 @ 12:20:16
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback