nördvarning

image105
idag beställde jag, efter lagomt mycket velande, sånahär. och ni får faktiskt tycka att jag är hur fånig som helst, jag kommer fortfarande att hävda att jag tycker att de är coola. jag har så länge jag kan minnas velat ha ett par riktiga nördbrillor med tjocka svarta bågar. men det har liksom aldrig varit läge att lägga ut massa dineros på något som inte är.. låt oss säga, allsidigt gångbart och lagomt hållbart diskret. därför är mina brillor som ska förbättra min syn just det, allsidigt diskreta. men nu beställde jag ett par med glas utan stryka för en billig peng. rätt bakåtvänd ide kanske. men jag är barnsligt entusiastisk. nu återstår det bara att se om nördnivån blir acceptabel eller om jag bara vågar bära dem i hemmets trygga och skyddade vrå och känna mig lite cool i smyg.

Kommentarer
Postat av: s

vi kommer bli så cooola

2008-02-10 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback