late on night

jag har svårt för att sova. jag försökte slumra för redan två timmar sen men när kaffet jag drack alldeles innan sänggående spökade (jag vet inte vad det är meeed mig, jag har aldrig reagerat så förr) drog jag igång avsnitt tre och fyra av L word säsong fem (ja, jag är hooked!). pappa har, till mammas stora glädje, fixat uppkoppling i "mitt" rum så nu kan jag surfa ostört, och utan att störa någon (mamma). nu efter två avsnitt är jag om möjligt ännu mer sömnlös och jag funderar på hur jag ska få morgondagen att gå ihop. inte för att jag ska göra något direkt betungande, men det tål att tänkas på att jag inte har haft särskilt långa dagar de senaste två veckorna. planerar att stiga upp tidigt och lifta med mamma till stan för att börja dagen med ett pumppass (ja, inpuls IGEN) för att sedan möta malin på stan nån gång efter elva. jag planerar att våga låta mig själv unna mig rea (det verkar ju ändå inte bli usa förrän i mars) och uppdatera mig lite på det sociala planet. sen tänker jag överväga att följa kristian till make out. jag är inte säker på att jag är så sugen, men jag vet att han är. nån sa till mig att take on for the team. jag undrar hur det kommer att bli när jag kommer tillbaka till mitt studentliv igen om två månader. kommer jag helt ha glömt hur man häller upp ett glas vin eller öppnar en flaska öl? det här hemma livet kommer att paja min festådra, haha. nåväl, i hopp om att hitta sömn (nu är det bara sex och en haaaalv timme tills jag ska upp) tänker jag roa mig med en liten lista. jag vet att det är superboring, men håll till godo, puss!

namn: iris anna-karin blom.

födelsedag: tionde maj.

hemstad: luleå.

ögonfärg: gröna. militärgröna.

hårfärg: just nu, svart. på riktigt, nån slags blondråttfärg? jag har inte sett min egna hårfärg på år.

stjärntecken: oxe. men är tydligen mer vatten och luft.

skostorlek: trettiosju.

är dina föräldrar skilda? nej, de är gifta.

skor i dag: samma som de flesta andra dar.

mål för året: ehm.. trivas?
det första du tänker på när du vaknar: hur ska spendera dagen?

piercings: jao. förutom öronen, tungan. och en på g.

tatueringar: nej. jag vill säga "inte än" men undrar när fan jag ska få tummen ur. 

namn på barn: jepp, all worked out. OM jag skaffar barn.

vad vill du bli när du blir gammal?: nöjd och lycklig.

drömjobbet: reporter på flashig tidning.

favoritmat: kyckling. quinoa. avokado.

sport: basket, dans, friidrott.

glass: ben&jerry cookie dough. 

godis: surt och saltlakrits.

låt: something corporate - konstantine, alltid. moto boy -  ride my wild heart, just nu.

helgdag: lördag.

årstid: vår och höst.


senast du...

skrattade? idag, åt let's dance-deltagarnas färdigheter.

grät? igår, åt L word. sånadär "åh, så fint"-tårar.

kollade på film? i.. onsdags? alla älskar alice var på tv i alla fall.

drog ett skämt? ehm, igår. det var då jag senast umgicks med nån annan än mina föräldrar. då brukar det framkallas. säkert nåt lamt..

sjöng en sång? idag när jag lagade mat. paolo nutini fick en duettkompis.


just nu...

vad ser man utanför ditt fönster? snö, snö, snö! och grannkvarteret en bit bort.

lyssnar du på musik nu? nej.

vad har du på dig? trosor.

vad är det på din musmatta? have none. laptop.


har du...

blivit kallad hora? jepp. på msn. av han som stal saras mail.

ljugit om din ålder? det var längesen nu. 

bråkat utan anledning? jodå.


har du under den senaste månaden...

druckit alkohol? yes.

rökt? yes.

shoppat? jag har köpt träningskläder.

skejtat? jag har inte skejtat sen min bror hade en kort karriär nångång på mellanstadiet. jag är ingen stjärna.

bakat? jao, bröd.

motionerat? haha. har ni hört talas om inpuls?.

solat? nej, men jag vill. jag behöver. jag ska.
haft sex? that is for me to know and for you to find out.

pussats med någon? ja.

pratat i telefonen mera än i 60min? ja.


vem..

kan du lita på? mina nära vänner. .

vet allt om dig? emma.

längar du efter? sällskap.


Kommentarer
Postat av: Uriuri1225

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback