haircut

igår hade jag min första bloggfria dag på en månad. det var nästan så att det kändes lite vemodigt. men diverse olyckliga omständigheter gjorde det hela omöjligt. ett klantsnubbel över nätverkskabeln gjorde uppkopplingen i mitt rum obruklig. jag har en tendens att vara klantig i allmänhet, men jag brukar faktiskt inte paja saker. nu lyckades jag. därför ligger jag nu på mage på tv-rummets golv med datorn framför mig på grund av en för kort kabel. uttaget i mitt rum verkar ha lämnat in så nu kan mamma irritera sig på mitt knappade igen.
igår drog jag med mig sara och knatade iväg till killerqueen för hårmodellsuttagning. vi blev båda uttagna och vi blev båda missnöjda. det var inte killerqueens ordenarie fantastiska donnor som gick lös med saxen i våra hår. istället en örebroare i åldern femtio plus. mitt hår toppades knappt och jag kände mig mesig. inte på över fyra år har mitt hår behandlats så försiktigt. trots lisas coola kotte-styling var jag missnöjd. det är tur att jag har en jannice-tid redan på tisdag. nu ska hon få fixa rockig ordning på barret.
nyss har jag druckit två glas vin och en anselig mängd bailey's, känner mig lagom varm och snurrig och ska strax se schlagern och äta popcorn. hej!

jo, just det, fyra dagar till usa!


Kommentarer
Postat av: saran

det där fick mig att plocka fram finlandsvarianten av baileysen, typiskt dig! så nu sitter vi här och smuttar på tjejdricka. nåja, var jag inte trött innan så är jag det nu när jag fått i mig några centiliter, gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback