ge mig ziggy

image101

h&m har en kampanj, som alla säkert hört talas om, fashion for aids. kändisar har designat och delar av förtjänsten går till aids-forskning, typ. jättefin tanke och sådär, men främst, ziggy marley har designat ett jättefint herrlinne! självklart fanns det inga linnen kvar på klädställen på luleås h&m. självklart blev jag bitter. jag måste sluta gå och gräma mig över materiella ting och lära mig sarahs välanvända allt har en mening. rätt lamt och småsint att tänka så över en klädesplagg från h&m men det blir lättare om man applicerar det även på the little things.
för att inte fokusera på min materiella sida helt kan jag berätta att jag och mamma idag har gjort världens godaste semlor och jag försöker utreda dagens i-landsproblem: vad ska jag träna ikväll!
och idag fyller pappsen FEMTIONIO, grattis älskade papi!

(psst.. om det råkar vara nån som hittar ett ziggy-linne på sitt h&m så får ett inköp å mina vägnar gärna göras.. jag står redo med kostnaden!)

Kommentarer
Postat av: fanny

tänka att jag hade tänkt erbjuda mig om det igår redan, men nu när jag ser vilket du menar så inser jag tyävrr att det inte fanns på det där h&m:et jag var på igår iaf. kanske ett annat, isf slänger jag bara upp 129 pix på kassan! =) promise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback