från landet med världens sjukaste principer

dagens tänkta skidåkning blev inställd då både maria och henrik åkte på jobb. jag och robert kuskade runt i solen i vail village till lunch då vi tog oss tillbaka till bilen för att spendera dagen i lugna lägenheten. jag har solat på balkongen och övervägt att baka kanelbullar. men när solen blev för varm och bullarna kändes som ett alldeles för stort projekt såg jag senaste avsnittet av L word istället. jag är väl patetisk, eller kanske är det avsaknaden av egen romantisk spänning som gör det, men åååh, så fint slutet var.


Kommentarer
Postat av: sisy

Bella och jag såg det igår. Vi grät nästan en skvätt och då har vi båda det fullt av romantisk spänning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback