cheap shopping

imorse tog jag mod till mig och kollade saldot på mitt konto. jag blev glatt överraskad och rätt nöjd med att jag hela tiden har räknat att dollarn är värd cirkus sju svenska när den i själva verket är betydligt närmare sex. jag har shoppat för en väldigt liten summa om man tänker på vad jag har fått och nu är jag nästan helt övertygad om att jag ska unna mig den där fina volcom-jackan som jag hittade inne i vail village igår. den kostar ingenting med svenska mått mätt, men här kanske det som en lyxvara. allt är så billigt här!
igår åt vi otroligt goda burgare på bully ranch (blue cheese och vitlökssmör på en burgare, vad tror ni?) och avslutade med häng och nostalgi med tillhörande kaffe på starbucks (jag ääälskar starbucks!). nu bär det strax av till backen för ännu en dag med strålande sol och blå himmel, jag skulle verkligen kunna vänja mig vid det här livet. men just nu har jag ett london som väntar och jag kan inte neka till att jag längtar. om fem dagar är jag där och om sex dagar är det tiegan and sara, lovely!
nu ska jag dra på mig täckbyxorna och solbrillorna och skutta ut till bilen, hej!

Kommentarer
Postat av: Abdullahmoa

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback