fast forward please

jag måste få ordning på mina bloggfasoner. jag måste bli sådär regelbunden och strukturerad som jag var nångång där på vårkanten. jag vet inte om det är min avsaknad av skrivbord (det är jobbigt att knappa tangenter när man ligger i sängen) eller den totala tomhet på intressanta saker i mina dagar som hindrar, men bloggtorka är det.
idag jobbade jag min, vad som kändes som, miljonte dag på mosaik, jag är fruktansvärt less nu. även om jag har haft ett guldjobb i sommar, om man bortser från att jag misslyckades att score:a ett jobb som jag kunde använda min utbildning till. jag glädjer mig dock åt att jag endast har.. räknar.. nio dagar kvar innan jag viker ihop de färgglada kläderna och begraver mitt olidligt trevliga säljaralterego. det har varit en bra tid, men om jag ska vara ärlig kommer jag inte att sakna det. förutom robbin som jobbat typ ett pass i veckan har min mest jämnåriga arbetskompis varit fyrtiotvå. det är nåt märkligt med att inte kunna vara sådär "ung" som jag är egentligen och kanske är det därför jag känt mig så extra o-vuxen när det har nalkats jämnårigt sällskap. gah. jag vill verkligen ha höst och lägenhet och stockholm nu. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback