i wanna hit you just to see if you cry

jag har tre dagar kvar att jobba och jag kan konstatera att jag inte har lärt mig det där med dygnsrytm än. inte på hela sommaren har jag lyckats med konststycket att lägga mig i tid. och nu är det ju ingen idé. dagen har bjudit på tristess och extrem irritation över den återigen fuskande arbetskollegan. hur svårt är det att förstå det där med att man är berättigad en HALVTIMMES rast per dag? är det inte konstigt att jag, som är trettio år yngre har mer arbetsmoral?! efter jobbet åts det middag tillagad helt av lillebror (that's a chocker!), supergott! sen svängde vi förbi farmor som blev hela åttiofyra idag. nu ska jag borsta gaddarna och förhoppningsvis lyckas sluta ögonen.

förresten, det är ju kul att jag kan inspirera.. att mina åsikter ger bloggämnen. copycat, anyone?

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Nej men tack hjärtat! Din kommentar avslutade min kväll perfekt. Nu ska jag sova!



Kram på dig

Postat av: saran

haha! vilken fantastiskt kopia. bra att jag är en nörd och fattade direkt vem det handlade om också. stackars mig!

2008-08-13 @ 07:52:46
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Du är ingen stalker. Du gör mig lycklig var dag!



Har du kollat in min webshop förresten? den är fierce!



kram på dig

2008-08-13 @ 22:18:51
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback