vara borta en lång, lång tid

jag har precis kommit hem efter att ha varit hemifrån i elva timmar. ett helt gäng timmar i skolan där vi egentligen bara insåg att det inte finns så mycket vi kan göra för att gå vidare just nu och sen fyra dryga timmar i kårens café. det kändes sådär halvproduktivt att gå där och vandra för att bara ta betalt för nån kaffe och fixa en och annan toast då och då.
därför är jag nu ruskigt trött, sådär lite likgiltig och seg. luften gick liksom ur mig direkt när jag klev över tröskeln. sally är självklart allt annat än likgiltig och seg. hon far runt som ett yrväder och hoppar efter både väggar och gardiner. på grund av mitt tillstånd orkar jag inte ens ge henne bannor. det gör att hon härjar ännu värre. huja!
imorgon är det kårfrukost redan halv nio. sen tänkte jag och fanny ta oss ner och träna på korpen. dagpass är bra grejer.. men fasen vad jag saknar inpuls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback