stupid sunday song

jag har varit bakisvrak större delen av dagen. ryckte upp mig och tog mig utanför dörren först vid halv fem. jag kompsenserade mitt halvtaskiga sinnestillstånd med kjol och leggings och kände mig genast piggare. fick med mig fröken sverige från ica och planerade att spendera kvällen framför den, istället har jag sett la ink och erik och mackan och parlamentet och pretty woman. allt från ensamheten i min kuddfyllda soffa. behövde en ensamkväll utan vidare tankeverksamhet tror jag bestämt. nu börjar klockan närma sig läggdags och jag är mer än redo. bakisdagar tar på krafterna och min säng är äntligen bäddad med sängkläder som matchar.

Kommentarer
Postat av: Jakobsophie

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback