rise and shine

var jag tvungen att straffas bara för att jag hyllade solen igår? varför, varför, VARFÖR kunde inte det fina varma vädret hålla i sig? idag vaknade jag till omotiverande slaskgrå mellanmjölksdimma. man blir alldeles till sig så spännande det är. i natt började min granne dammsuga när klockan var halv fyra. det lät som att han dammsög precis vid mitt öra. jag blev arg. och undrar hur han resonerade när han tänkte att det var en bra idé. jag somnade mitt i det envisa brummandet för att sen vakna igen vid fem av postbilen som poppade morgonradio så det hördes hela vägen upp till mig på andra våningen. sen dess har jag bara vänt och vridit mig så för en timme sen var det lika bra att stiga upp. nu har tröttheten tagit mig i sitt grepp igen så jag ska slänga mig i duschen och hoppas på att jag vaknar till. jag har fortfarande en stor väska att packa upp. godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback