post smask

jag har precis kravlat mig ur sängen och stapplat de få stegen till datorn för att konstatera att jag kan senarelägga min luleåankomst med två timmar. egentligen skulle jag åka iväg redan vid tolv men mitt tillstånd säger att fler timmar behöver spenderas under täcket.
igår jobbade jag och några till tappra själar med att serva alla de som avnjutit smask. (rätt låt vann, rätt låt vann, rätt låt vann!) iklädda karate/judo/budodräkter som inte alls tillät minsta lilla svala öppnade jag öl och blandade drinkar för glatta livet nonstop från tio till två. idag känns det som att det är jag som drack alla de där smaskens (kvällens drink smask-kvällen i ära); mitt huvud bultar, mina fötter ömmar, mina ben och mitt ryggslut värker och mina ögon vill bara knappt hållas öppna. det var en tung kväll, om än den flöt på betydligt mycket smidigare än jag vågat hoppas, och idag behöver jag ta det lungt tills min kropp börjar fungera igen. och det ska jag fortsätta med nu, åter till sängen, hej!


Kommentarer
Postat av: london

min kvall blev ungefar likadan. javlarns vad vi jobbade.stupade i sang kl kvart over 3, vaknade 6 och tittade ut pa det snotackta (!) london en timme, sen sov jag till ett. haha!

2008-04-06 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback