i could scream back, i suppose..

i väntan på att min tvättid youtube:ar jag minnen från den där helt fantastiska spelningen i london för sisådär sex veckor sen. jag gissar att de som läser detta och sen klickar igång klippet nedan inte alls kommer att le sådär fånigt och bli sådär varm i magen som jag blir. men det spelar liksom ingen roll. mellansnack är en står del av behållningen när man går på konsert, och tegan and sara är bra på det. förutsatt att man gillar dem in the first place liksom. jag har fortfarande inte satt ord på den kvällen som jag sa att jag skulle göra, kanske kommer det när jag känner extra mycket nostalgi över den femte mars tvåtusenåtta. tills dess minns jag tegans tal innan soil, soil på club koko. i camden. där jag var. den femte mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback