giv mig styrka

den här dagen har varit stupid sunday all day long. det är längesen jag kände mig så värdelös som jag har känt mig idag. har suttit i köket med mina tentaböcker och en kopp te så gott som hela dagen. jag har läst och läst om. bläddrat och strukit under. men ändå känns det som att inget har gått in. när jag bläddrat igenom tio minuter senare har allt känts nytt igen. jag har tagit paus och gjort något annat och satt mig igen, utan nytändning.
jag har sån panik över att jag måste, måste, måste klara den här tentan och jag antar att det på nåt sätt sätter en spärr där kunskapen på nåt sätt ska gå in. jag blir panikig och då blir det bara värre, som en såndär klassisk ond cirkel. nyss hällde jag upp vinet som blev över i fredags (hett tips: ecologica, vitt vin som är gott,  ekologiskt och rättvisemärkt!) och called it quits. jag känner mig så sjukt misslyckad men jag antar att det inte blir bättre att harva i tomma intet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vännen, det där låter inget bra... fast vad tur att du hade en slatt vin kvar :) kram!

2008-04-27 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback