bradag och vailminnen

jag är så förbannat jävla less på att ha ont i axeln. jag kan inte göra någonting helt smärtfritt och jag kan bara titta på när fanny drar vända efter vända till korpen. jag inser att fysisk aktivitet inte är någon bra idé när det gör ont att ta på sig en jacka. idag har jag våndats med min ukrainatext som aldrig vill bli klar, ätit glass på byxtorget med flickorna och blivit erbjuden heltidstjänst på mosaik ifall tidningschanserna faller. det gör mig glad och jag känner att mitt backup-jobb är betydligt bättre än jag ens våga hoppas på.
jag tömde kameran på den sorgligt fattiga mängd bilder jag lyckades ådstakomma under usa-resan. håll till godo, njut och våndas med avundsjukan ;)

      
    

vi hade roligare än våra miner säger på bilderna och det faktum att jag ser ut som en retard i skidbrillor kan ju ignoreras.

Kommentarer
Postat av: Lisa K

Men Anna....fy och usch vad äckligt ni måste ha haft. Inte alls avis...

Postat av: sarah

tänk, du och jag i luleå heeela sommaren!
du glider på mosaik jag tvingar i dig havrelatte!
ååh så fint!
men om du bestämmer dig för att bli tidning så får vi lösa det också :)

PUSS

2008-04-25 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback