betala och få återbetalt, eller?

telia, telia, telia.. jag var på telefonen direkt när jag lämnat sängen för att försöka undvika lång kö. efter långdraget prat med nån automatisk röst och knappa fem minuter i kö fick jag prata med en sandra och förklarade om min oönskade faktura. varpå jag fick svaret att allt var i sin ordning, att jag kunde vänta med fakturan tills en SLUTFAKTURA dyker upp. om den inte hann komma innan sista betaldag på min oönskade faktura skulle jag betala min oönskade faktura och så skulle allt regleras på SLUTFAKTURAN. då skulle jag även få tillbaka de pengar jag betalat för de dagar i april då jag inte kommer att ha telefon. vad är logiken med att jag ska betala för något jag inte kan använda för att telia sedan ska betala tillbaka det jag betalat för något jag inte kan använda? varför inte bara sluta skicka fakturor från och med det datum då telefonen är uppsagd?
sen avslutade sandra med att säga att om jag var osäker på vilken faktura jag skulle betala (!) så skulle jag höra av  mig igen. vaddå betala? det är ju telia som ska betala mig, tänkte jag då. men sa inget då jag anat hennes uppgivna ton från sekunden då jag började förklara mitt ärende. det är väl bara att sätta sig och vänta på SLUTFAKTURAN antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback