it feels like sunday

igår satt jag och jocke på skolan i fyra timmar för att knyta ihop de sista trådarna i vår rapport. vi försökte även sammanställa en presentation, och att säga att den blev knapphändig är nästan att ta i. som en skänk från ovan plingade min telefon en stund efter att jag kommit hem och ett sms berättade att lektionen var inställd. skönt att slippa gå upp med något som inte känns säkert men jobbigt att behöva vänta i tio dagar till innan man blir av med det. jag hade hopp om att göra nåt roligt av dagen men kom liksom inte längre än tv, dator och skönlitteratur innan det var dags för träning med fanny. styrkemix som var betydligt jobbigare än tidigare (fem centimeter på lådan gör en hel del) och sen var det hem till varma mackor och csi. när klockan närmat sig halv elva ringde kristian och bjöd in sig själv på te, kanske dagens bästa initiativ. vi diskuterade gayvärlden, skolan och massa annat innan han knallade över till huset brevid för en liten stund sen. egentligen borde jag väl sova nu för att ta mig upp i vettig tid imorgon men ett halvt la ink avsnitt väntar innan jag har ro att lägga huvudet på kudden. igår fick jag sms från ett håll jag inte väntat mig med innehåll jag inte väntat mig. jag hade svårt att veta hur jag skulle tolka och ta det, men antar att jag har fått förklaring till det hela idag. det är konstigt alltihop och jag undrar om det någonsin kommer bli något annat än det, om det alls får chansen. imorgon ska jag presentera ideer till genreartiklar. som jag inte har än. dessutom tänkte jag hinna med tvättstugan och en riktigt rensa tankarna-promenad. men hur det blir med allt det där återstår att se imorgon. nu ska jag vila ögonen på kat ett tag till, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback