femtiotalet är bra för sinnet

det har varit en helt galet bra kväll! jack rabbit slim's likamed 50-tals klubb på kåren. jag har klätt mig i klänning, röda farligt höga lackklackar och sminkat kråksparkar och rött läppstift. jag har åkt raggarbil gånger tre (två anrika gamla veteranare och en sportbil från nittioåtta som drog på härligt fort på sundsgatan) och dansat sönder mina ömma tår till rockabilly-bandet suncats. jag har druckit milkshake-drinkar och tuggat popcorn och tänkt att det här är fem stjärnor till upplevelseettorna. som sagt, en helt galet bra kväll. dessutom är mitt hår inte längre blond, utan svart och blått, också helt galet bra. nu ska jag bre en macka och låtsas att det inte väsnas som det gör i mitt trapphus, sen blir det nanna kudde för hela slanten. shake, rattle and roll!

Kommentarer
Postat av: Paulirene

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Postat av: Paulirene

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-04-08 @ 12:10:06
URL: http://paulirene.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback