då allt var vitt på stadion

jag lyssnar på inspelningen från kents stadiumspelning på nationaldagen tvåtusentre. jag blir alldeles gåshudig när jocke berg säger välkomna till vår fest och celsius rullar igång. och jag kommer ihåg precis hur jag kände mig just då. vissa ögonblick raderas aldrig ut. det är jag tacksam för.

så nära känner lukten, nu kan jag slappna av
och utnför på trappan får frosten dig att tappa tag
det har hunnit bli oktober, nu fryser gräset och går av
jag hatar allt som böjs och går av

jag blir sentimental och nostaligsik på samma gång och tänker att egentligen är sophie den enda jag borde se kent med (no offence!) för hon var med där och då, hon var med när jag på allvar trodde på att total magi innebar trettiofyra tusen vitklädda på stadion en solig nationaldag tvåtusentre. ibland vill jag tillbaka till den känslan.

cdon tyckte inte att jag skulle få daugava idag heller, det är nu åtta dagar sedan den skulle legat i min brevlåda. jag blir arg och trött och tänker att jag hatar cdon och aldrig mer ska beställa därifrån och författar ännu ett argt mail som jag vet ändå inte kommer beröra nån som sitter på det förbannade företaget som vägrar ge mig skivan som jag FÖRBOKADE för nästan en månad sen. grr!
dock damp det ner nåt annat bra i min låda idag. sabina är världens snällaste och har inte bara fixat världens finaste plånbok hon har även skickat den bara för att göra mig glad. tack, tack, tack! :)

  

Kommentarer
Postat av: chukka

det känns gott i hjärtat att jag kunde göra dig lite gladare :)
tack själv, för paketet jag fick idag. jag ska ha på mig dem imorgon :D

2007-10-02 @ 18:23:31
Postat av: kristin

påminner om mina armar. cool plånka.

2007-10-02 @ 21:57:27
Postat av: sofie

grymt snygg! plånboken alltså.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback