sore throath, igen

jag vaknar när jag helst vill sova mycket mer och min hals är tillbaka till sitt gamla jag. alltså inte sitt gamla jag som i innan den började göra ont, utan som i innan den började bli bättre. idag är det tillbaka till riv, stick och svid igen. jag gjorde mig en kopp pepparmynta-te med mycket honung som jag drack så varmt att det nästan brände i halsen i nåt ett ilsket försök att bränna bort smärtan. nu gör tungan ont också.
usch. det är inte bekvämt att vara grinig. det är ytterst onödigt att lufsa runt och sura för sig själv, det är mycket mer bekvämt att ha nån att gnälla för.
strax ska jag ringa de där fasansfulla samtalen till norrköpings tidningar och linköpings tidning och få veta mitt öde för de tio praktikveckorna. förhoppningsvis blir jag glad nar jag gjort det första samtalet. eller det andra. sen ska  jag vänta lite på att christer på norrköpings folkblad ska höra av sig, för det har han lovat. håll tummarna för mig idag, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback