eighties coming back

idag har det känts som att det mesta gått emot oss.. när man tänker på sånt som borde göras. pnf:s vd-gubbe hade dålig koll på offentlighetsprincipen och acusticum-nina hade "dåliga" batterier.. men jag känner mig rätt nöjd och glad ändå. jag har precis dragit runt med dammsugaren i hela lägenheten, katthårsbefriat soffan, rensat undan kläder, diskat, gjort tsatsiki och förberett bulgur till kvällens middag. till det har jag nostalgipoppat liquido - narcotic ( l o v e l y ! ). ikväll väntar glamrock a la 80-tal på kåren. tyvärr ska jag slita bakom baren istället för att göra mitt bästa på andra sidan men det känns rätt okej ändå. vi ska gå all out, och jag ska vara skitläcker i leopardklänning, guns n' roses tröja och benvärmare, fanny kommer vara toksnygg i en kreation med ledordet rosa, sara lär utan tvekan ha kvällens snyggaste hår och patrik blir lätt kårens 80-tals kung. jag säger som så mina kära vänner, passa på att besöka kåren ikväll, det blir en upplevelse, det lovar jag!

dagens soundtrack: ruffus - eighties coming back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback