åttiotalsbartender

tänk att man kan bli bakis utan att dricka en enda droppe. det tar på att servera alkoholhaltiga drycker till åttiotalsklädda studenter en helkväll. speciellt iklädd leopardklänning och benvärmare. jag är trött och seg och har välsignats med en rejäl huvudvärk. om två timmar går bussen mot luleå och middag med mamma och pappa, sen väntar en till natts jobb, nu på gulröda firman, ett steg längre fram i de festande människornas näringskedja liksom.
men.. det var ruskigt kul igår ändå! (ni väntar med spänning på bilder va?!)

Kommentarer
Postat av: saran

du lovar bilder med ger inga bilder. snålt! tur att jag var med så jag redan vet hur snygg du var.

Postat av: anna

jag looovade inget! dessutom är det ju du som sitter inne med bilderna.

2007-03-04 @ 20:02:02
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Nicolaymarlen

Great site! Lots of useful information!

2009-03-31 @ 09:21:36
URL: http://nicolaymarlen.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback