eftersläp

jag klarade tentan.
JAG KLARADE TENTAN!

yes, now me happy.

Kommentarer
Postat av: sisy

Klart du gjorde. Du är ju bäst. =)

Postat av: fanny

grattisgrattis. jag följer med spänning förljetongen med familjens hus. jag tycker väldigt synd om dem, och är glad för din skull som
har en liten studentlya att nanna i! jobba inte ihjäl dig o kom ihåg att ta vara på de lediga sommarstunderna nu!

2007-06-28 @ 14:23:15
Postat av: saran

gött! annars säger jag som fanny; jobba inte ihjäl dig. men när du nu ändå gör det så snynna gladeligen med till tylers låt.

2007-06-28 @ 15:44:59
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se
Postat av: anna

tack, tack och tack! jag känner mig faktiskt iaf lite bäst ;)
följetongen fortsätter. just nu gnälls det över att ångsågen beställt fel köksinredning, men det löser väl sig det med. jag håller mig på behörigt avstånd. och vet ni, jag är, hör och häpna LEDIG i helgen. jag fick böna och be men nu semestrar jag i umeå med hela brud-gänget. sweet!

2007-06-30 @ 16:40:58
URL: http://annaelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback