uno!

igår samlades interna klubben hos fanny för en sällskapsspelskväll. hur kultiverat låter det inte? vi kom så långt att vi grävde fram en uno-kortlek och gjorde vårt bästa för att komma ihåg reglerna till detta högstadiespel (ja, för mig var det föst på högstadiet jag sa uno med ett kort kvar på handen, även om de flesta upptäckte detta simpla spel något tidigare). grymt roligt var det iaf, vi kanske inte spelade så effektivt, men i drygt tre timmar kämpade vi för att uppnå (eller var det bli av med) höga poäng och åt kladdkaka som jag bakat för att slippa dammsuga.

idag väntar dollarstore, stan, mathandling, matlagning, fest och kåren. vi ska bege oss om sisådär tjugofem minuter och ändå sitter jag är med en oäten frukost, opåklädd och ofixad. kanske dags att göra ett ryck?

btw är jag och mina magic fingers bäst, för vi lyckades tillsammans klicka hem två biljetter brevid varandra till anna ternheim i luleå på ondag. häromdagen var det en omöjlighet. so that made me very happy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback