dokumenterad thailandsvärme

pappa sitter och håller på alla thailandsbilder (allt fotades med deras kamera då den är ljusår bättre än min). han är seg och har inte lyckats med den svåra konsten att överföra från kamera till dator vilket betyder att jag inte fått ta del av dem. men några bilder fanns på min telefon (nästan bara phi phi).



fötter i underbar phi phi sand, vackra phi phi (fotade inte den topless-solande kvinnan!), ego-fotar på stranden,
mäktig phi phi-utsikt (syns knappt) halvvägs upp till utsiktsplats, pad thai och chang på khao san road näst sista kvällen.

Kommentarer
Postat av: Gabs

tjusigt!

Postat av: Anna

Who are you trying to fool!? Det är väl klart att du fotade topless-kvinnan! ;D Ha-ha-ha vad rolig jag är. Hrm.

Herregud vad brun du är! Som en pepparkaka. :) Min lilla pepparkaksgumma. :D

2007-01-12 @ 14:47:39
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/
Postat av: anna

men herregud, anna! kvinnan var 38. minst! huga! hon råkade faktiskt bara vara i vääägen.

2007-01-12 @ 16:47:42
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Anonym

jaså? är det något fel på äldre kvinnor nu helt plötsligt!? ;P

2007-01-12 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback