huvudstaden i mitt hjärta

igår fick jag äntligen komma ifrån vardagen. huvudstaden visade sin bästa sida trots slaskväder och kyla. det var underbart att träffa emma. det är en evighet sen vi setts men det känns alltid som igår när vi träffas. emmas mamma bjöd på finmiddag och det kändes precis som på den gamla goda tiden då vi kunde sitta i emmas mammas kök och snacka skit över middag innan fest. kaffe och avvinkning på arlanda och så var det dags för mamma marie att återvända norrut. happy feet och popcorn hos världens bästa sthlmsvärdar (emma och anders!) avslutade kvällen.
idag har det slösats allt för mycket pengar (två par jeans, ett par skor, en skjorta, hängslen..) och promenerats i flera mil, minst. tillbaka i mörby nu, emma lagar mat, anders dj:ar och jag ska slänga mig i duschen. fest så det heter duga ikväll och nya fina planer för morgondagen. behöver jag säga att jag trivs?

Kommentarer
Postat av: Kaiastri

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback