countdown

TIO första:
Första bästa kompis:
malin som bodde högst uppe på kvarteret till vi var åtta.
Första bil: jag och en röd donkendekorerad bubbla hade sommaren 2005 tillsammans.
Första kärlek: j-p. vi gick i samma klass. vi var sju år. undra vad han gör idag?!
Första husdjur: min sally som flyttade in i oktober.
Första semester: nån kombinerad semester/veteran sm i cykel.
Första jobb: städa kontor på pappas jobb.
Första köpta skivan: absolute music 16. bra skit.
Första riktiga kärlek: pass.
Första piercing: förutom öron; tungan.
Första konsert: den första jag minns är moraträsk.


NIO sista:
Sista alkoholdrycken: öl på intern i fredags.
Sista bilfärden: tillbaka till piteå med pappa i söndags.
Sista filmen du såg: charlie and the chocolade factory hos emma och andres i söndags.
Sista ringda telefonsamtal: martin idag. han ville erbjuda mig jobb.
Sista bubbelbadet: förra veckan nån gång.
Sista spelade cd: damien rice - 9.
Sista kyss: var fin.
Sista gången du grät: på kallax när jag läste kortet från mamma och pappa i torsdags.
Sista måltiden: spenatpaj till lunch. har inte lagat middag.. än.


ÅTTA har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej.
Blivit arresterad: nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja, men sån kärlek varar inte.
Fått ditt hjärta krossat: ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej.
Haft ett one night stand: mjo.
Bussringt till någon: jajomen, jag och maria brukade busringa och sjunga för folk när vi var små.
Ljugit för någon: det har väl hänt.


SEX saker du gjort idag:
1.
snoozat fyra gånger.
2. längtat tillbaka till sthlm.
3. använt offentlighetsprincipen i praktiken.
4. försökt sova bort huvudvärk.
5. sökt jobb.
6. "glömt" att laga middag.


FEM favoriter:

1. la familia.
2. mina vänner.
3. kissen sally sötnos.
4. min säng.
5. badkaret.

FYRA personer du kan berätta allt för:

det beror på ämne och tillfälle. men dessa fyra vet.


TRE val:

Svart eller vit? svart OCH vitt.
Sommar eller vinter? vår.
Choklad eller chips? choklad.


TVÅ saker att göra innan du dör:

1. sluta tänka sönder saker.
2. våga mer.


EN sak du ångrar:

att jag tar för få chanser.. (att jag är för feg för att leva fullt ut, att jag inte säger allt jag känner, att jag låter bra saker passera bara för att jag inte vågar..)


Kommentarer
Postat av: Mikalkristiane

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback