överphösare anna

nu har piterutinerna börjat infinna sig och det känns bra att vara tillbaka i studentlunket igen. ankars är aldrig så fint som när man har varit borta ett tag och att vara själv i sin lägehet känns aldrig så bra som efter en sommar i föräldraland. helgen marscherade galet fort men det hanns med både inflyttningsfest a la patrik och sabina-besök. båda riktigt trevliga! de två vardagarna har ägnats åt att förbereda inför de nya nollornas ankomst. vi har klippt nollebrickor, infovandrat på skolan, sytt cape:ar och marscherat i takt. och även fast det har förberetts och fixats så känns det som att jag inte hunnit med. men imorgon börjar spektaklet som jag vet kommer bli alldeles galet roligt. så ett, två, tre, nollep 07, here we go!


Kommentarer
Postat av: fanny

okej, biljetterna är bokade. jag kommer nån gång på torsdag (minns inte tiderna). så vill ni ha arbetskraft på fredagen (som sliter ut sig på fel sida baren innan terminen ens börjat - ni gör det ju iaf på rätt sida!) så är det bara att hojta. som jag sa i våras med iofs.. hoppas ni har skoj! ses snart!

Postat av: Hermanagathe

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 13:53:58
URL: http://hermanagathe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback