för att fördriva tvättid

plånbok: nightmare before christmas-tryck.
tandborste: orange pepsodent.
smycken: ring högst upp på örat och stav i tungan.
strumpor: nej.
örngottet: ett prickigt, ett randigt, ett med sleepsleepsleep-text och ett med turtles.
filt/täcket: grönt, randigt på ena sidan, prickigt på andra.

solglasögon: två par denna säsong.
underkläder: frank dandy superwear.
skor: sneakers.
nagellack: nymålat svart.
handväska: låter tantigt.
nyckelring: nyckelband med luleå-tryck.

dator: roger-ärvd.
favoritbyxor: svarta bagy cheap monday.
favorittröja: har mer än en.
tvål: den nya rosa från ldb.
parfym: dolce gabbana - light blue eller puma - jamaica.
cd i stereon just nu: damien rice från datorn.
mobiltelefon: sony ericsson w810i.

sojamjölk: nej.
växt: döende.
grönsak: avokado.
frukt: jona gold äpplen.
bönor: för sällan.
kryddor: örtsalt.

mest hatade stil: klädstil? skrivstil? stil-medlem?
mest hatade ord: könsroll eller vårtgård.
mest hatade plats: sittplats på luleå-sthlm-tåg.
mest hatade känsla: ensamhet.
mest hatade säsong: just innan hösten övergår till vinter.
vilken stil är du: schizofren?
vilken stil önskar du att du var? mer rockig. 
tror du att din stil kommer att ändras? vid trissvinst.

har du varit, eller är du besatt av någon? har varit.
besatt av en karaktär? nja.
har du nån noja? nån enstaka.
vilken religion tillhör du? ingen vedertagen, men jag är fortfarande med i svenska kyrkan.
tror du på gud? nej.
tror du på satan? nej.
tror du på magi? till viss del.
tror du på spöken? ibland.
tror du på liv på andra planeter? jag hoppas vi inte är ensamma. det vore slöseri med utrymme.
hur ser du på livet? som något som bara kan bli bättre.

har du körkort? ja.
har du bil? nej.
vad för bil? eh.. nej sa jag.

dejtar du nån? nej.
är du förälskad i nån? nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
tror du på Sann Kärlek? ja.
har du funnit sann kärlek? jag hoppas det, men det gick över.

gift? nej.
vart skulle du åka på bröllopsresa? nya zeeland (men jag vet inte om jag vill gifta mig).
själssyskon: det låter så pretto, men ja.
person du gillar: personER, för många för att rabbla.
om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? använda sig av filippas kärlekstips.

har du några barn? nej.
hur många barn vill du ha? inget eller två
vid vilken ålder vill du ha barn? inte innan trettio.
vad skulle du döpa din dotter till? det säger jag inte, för stöldrisken.
vad skulle du döpa din son till? dito.

vilken lyrik skulle du tillägna;
din kärlek/förälskelse: ballad a la something corporate - konstantine.
dina vänner: nåt glad poppigt a la jason mraz.
dina fiender: något skrikigt.
ditt liv? just nu, sahara hotnights - what if leaving is a loving thing.

favoritnummer: 8.
någonsin provat knark? definiera knark.
rökt? ja.
dricker du? ja.
är du oskuld? nej.
favoritcitat: många men självklart kommer jag inte på nåt nu.
bästa rådet som du fått: känns det inte rätt här (i hjärtat) är det inte rätt (jag var fem och mamma var klok).
bästa rådet du gett: tänk inte så mycket, bara gör.
favoritord: vi pratade om det igår, jag gillar frusen.
var vill du bo? på en plats som utmanar mig (piteå utmanar inte det minsta).
leda eller följa? leda.
seriös eller oseriös: oseriös, på gott och ont.

favoritspel: betapet.
hobbies: många, sammanfattas med: leva!
saker du stör dig på: tics.
senaste stället du gick till: tvättstugan t.o.r.
sista du åt: godis till wallander igår.
senaste du drack: mineralvatten med kiwismak.

nuvarande sinnesstämning: rastlös, men stressad inombords.
vanligaste sinnesstämning: trött.
ovanligaste sinnesstämning: tillfreds.
mest hatade musikgenre: sånt där skrikigt.
vänster eller högerhänt? höger.
person du är mest lik: personlighetsmässigt ett par stycken.
hårfärg: blond, än så länge.
hårlängd: tjugo centimeter typ.
hudfärg: hudfärg..?
ögonfärg: gröna.
längd: etthundrasextiotre centimeter.
vikt: jag vet ärligt inte.
kropp: otränad.

kyssas eller kramas: både och
kan du snudda din näsa med tungan: nej.
brunetter eller blondiner: i don't discriminate.
har du varit på striptease: nej.
har du köpt sex: nej.
sex vid första dejten: känns det rätt, so what the heck.
är du romantisk: inte om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback