q&a

FÖRSTA
Riktiga
jobb: mcdonald's.
Egenköpta CD: pandora - trust me. (singel iofs)
Piercing/tatuering: på gång.
Riktiga kärlek: j-p i när jag var sju år gick i ettan. jag var så käär!
Fiende: på mellanstadiet. men jag nämer inga namn.

SENASTE
Biltur: när mamma och pappa skjutsade mig till piteå i lördags.
Kyss: i fredags.
Låne-bok: tisdagarna med morrie, av mamma.
Film sedd: beck - pojken i glaskulan, i söndags.
Dryck förtärd: kaffe på skolan.
Mat äten: frukost imorse, gröt, macka och te.
Telefonsamtal: emma, igår.
Skiva spelad: spelar brud-soundtrack. lisa miskovsky - once gone, always missing nu.
Irritation: min oförmåga att få tummen ur.

JAG

Vill: uppleva mer, känna mer, göra mer..
Har: ett liv som mer och mer närmar sig det jag vill ha. och snart en katt! :)
Önskar: att jag hade mer pengar, mer tid, mer ideer, mer fantasi..
Hatar: oacceptans och avsaknaden av kompromissförmåga.
Är rädd för: att inte våga.
Hör: musik, kloka ord, skratt..
Undrar: alldeles för mycket.
Ångrar: inget.
Älskar: livet. (med allt bra det innefattar)
Sjunger: med i låtar jag gillar.
Gråter: ofta.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: yes. för mig själv och blogg.
Jag gillar att laga mat: ja, om sällskap finns.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: ja.

FAVORIT
Nummer: 8
Färg: grön.
Dag: lördag.
Månad: maj. älskar då våren är på sista versen.
Drycker: te, kaffe, mineralvatten, juice.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos och hångel.
Te eller kaffe: te hemma, kaffe borta.
Mörkt eller ljust öl: ljust.
Rött eller vitt vin: rött leva.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej.
Hjälpt någon? säkert?
Köpt något? kaffe på skolan, födelsedagsgodis+kort till spieken.
Gått på bio? nej.
Sagt 'jag älskar dig'? nej.
Saknat ett ex? hm. ja.
Skrivit i en dagbok? bara blogg.
Haft ett seriöst samtal? nej.
Saknat någon? ja.
Kramat någon? nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback