put your tongue in my mouth so i don't have to speak

glass till frukost. näringsrikt och mättande.
jag har tappat tuggfunktionen och tungan känns som en stor svamp i munnen. den har intagit någon slags tredubbel storlek. jag kan inte säga s och viljan att prata lockar inte överhuvudtaget. varje gång jag stoppar något i munnen känns det som att kulorna är lösa och jag nojar över att jag ska svälja fästet. det är alltså detta jag har gått och väntat på sen jag var sexton. sex års velande efter en svullen tunga.

men shit, så grymt det känns. och snyggt är det. så adrenalinfylld som jag var igår efter att nålen gått igenom min tunga har jag inte varit på jag vet inte hur länge. nu ska jag bara ta mig igenom läkningsperioden och pärsen att berätta för päronen att deras dotter har gjort "något korkat". haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback