halloween


   

halloween-fest på kåren igår. det var ett evigt dividerande om huruvida vi firade på rätt helg eller inte, men jag håller bestämt fast vid den amerikanska traditionen. så, fest igår. först tillagades en väldigt fetaostfylld spenat och soltorkade tomater-paj hemma hos mig parallelt med smink och fix för förvandlingen till djävular. pajen var god och stylingen blev bra. full pott, eller nåt.
vi korkade upp våra känguru-tetror och sällskapade till delade itunes-spellistor (kalla mig obildad men inte visste jag om den där finurliga funktionen med itunes) och plötsligt var klockan det-är-dags-att-gå-till-kåren. jag måste säga att jag var amazed över allas dedication till utklädnads-temat. sweet!
kvällen försvann snabbt och kan sammanfattas som riktigt lyckad. inte riktigt lika många överraskningar och oförutsägbarheter som de senaste kårkvällarna. men det var bara skönt.
jag inser att jag måste se över mitt intag av rödvin. inte för att jag mår dåligt, utan för att jag har alldeles för kul och allt för ofta glömmer bort lite utav hur kul jag har. även om det inte orsakat några vidare missöden kan det vara fint att slippa ha missade detaljer som ploppar upp i huvudet dagen efter.

jag kom att tänka på frågan. "har du adressen till min blogg?". och så insåg jag att det känns något olustigt om du ska ha inblick i mitt liv om all min inblick i ditt undanbedes. men jag antar att jag inte kan göra något åt det då jag själv valt att annonsera om mina tankar.

imorgon ska jag räcka ut tungan. på riktigt. och jag hoppas så innerligt att allt det som sagts om smärta och så vidare är sant. nåväl, sex års velande och väntan är över klockan tre imorgon. iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback