frågor en sen morgon

KALLT UTE? ja, snö idag! :)
IDROTTAR DU? jag har intentionen att göra det iaf.
ELITNIVÅ? haha. oja.
SISTA DU ÅT?
HAR DU EN GITARR? nej. är dessutom ganska omusikalisk.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? england (london!). igen, igen, igen.
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? nej.
MARIO ELLER SONIC? sonic.
HAR DU BRA HÖRSEL? beror på om jag vill höra eller inte.
TYCKER DU OM SÅNT HÄR? jag uppskattar meningslöst tidsfördriv.
HAR DU NÅGOT DJUR? yes. en kisse! älsklingssally!
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? nä, men jag kan ullabella, ullabella..
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? ganska mycket, men sällan engagerat.
LIAM ELLER NOEL? liam.
NÄR SPYDDE DU SIST? den där dagen vi skulle ha handledning, i mitten på september typ.
VARFÖR? nån elak bakterie eller så.
HIM ELLER PLACEBO? ganska okej båda två.
SENAST SPELADE DATASPEL? nåt spel där man skulle klippa kablar till en bomb eller nåt.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? ikväll? det är natt nu.
NIRVANA ELLER PEARL JAM? pearl jam.
JAY-Z ELLER OUTKAST? outkast.
ÄR DU RIK? inte pengamässigt.
ÄR DU ARBETARKLASS? hoho. beror på hur man ser det. men ja.
HAR DU BRA BETYG? hade lite över medel typ.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG? vg till matte b, då blev det g.
SVENSKA? betyg? mvg. skryyyt..
ENGELSKA? mitt favvoämne, mvg.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? lite efter tio med malou.
HAR DU NÅGON HEMLIGHET? haha. många.
SKULLE DU VILJA GÖRA NÅGOT ANNAT NU? oja.
RÖKER DU? nej, inte regelbundet.
SNUSAR DU? nej.
VAD SKA DU GÖRA NU? äta frukost.
KOMMER DET KOSTA PENGAR? nej, men det kostade när jag handlade. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback