syskonkärlek

syskon

jag saknar lillebror! det blir så påtagligt när han inte finns kvar hemma hos föräldrarna. hela tiden slår tanken mig; var är henrik?, när kommer henrik hem?. men han kommer inte hem, förrän i slutet på april! mitt mål efter thailand kommer att vara vail över mammas födelsedag i mars. om inte för skidåkningen så för att träffa lillebror.

är fortfarande kvar i luleå. trodde jag skulle återvända till pluggpanikens piteå idag men det blir först imorgon. på kvällen mest troligt. fick tid intervjuer på ungdomens hus imorgon klockan ett imorgon. efter att ha pratat med ena föreståndaren där kändes det inte alls lika tungt att ta tag i långa reportaget. tänk så mycket det kan ge när någon bara är glad och positiv.

steg upp i ottan för att besöka tandläkaren. då jag inte paied a visit där på över tre år skakade det rejält i knäna när jag väl satt i väntrummet. men med världens gulligaste tandhygenist och min "klaaart jag klarar mig"-attityd gick det mycket bättre än väntat. dessutom kunde jag knalla ut därifrån och le över det faktum att mina gaddar är hålfria än idag. :D då gör det faktiskt ingenting att jag var tvungen att betala fyrahundrafemton pix för att få veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback