opepp och oengagemang

när jag pratat med lillebror blev reportaget färdigt på ett kick. han är rolig min bror, när en fråga var för svår sa han simpelt: meh, hitta på nåt som låter bra.. lämnade in reportage ett och fortsatte mina efterforskningar om polstjärnan. det går inget vidare och jag har nog tvingat mig själv att inse att jag tyvärr måste komma på en ny idé. typ nu.. jag blir trött, irriterad och oengagerad. planerade en stan-sväng till klockan ett och hoppades, hoppades, hoppades att polstjärnan skulle visa livstecken innan det. så blev inte fallet och jag tappade om möjligt ännu mer lust. kerstin frågade hur jag kunde vara så lugn och känna att jag hade tid att knalla ner till stan för roastersfika men med oengagemanget  i ryggen behövde jag inte fundera länge på svaret.

det blev sedvanligt macka och latte fördelat på några timmar på roasters. sen inhandlade jag en rosa döskallescarf (hur var det med det där shoppingförbudet?) och vi knallade hem.
ikväll har vi tittat på tv, gänget gick nyss hem, och nu ska jag göra mig nån macka och dricka lite te. känner mig grymt opepp. på det mesta.

idag pockade detta på min blödighet:
http://www.youtube.com/watch?v=_qf0puHJ-KM&mode=related&search

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback