nu är det jul igen

helgen i luleå tog slut och det var skönt att komma hem till piteå med halv nio-bussen imorse. hämtade sally när jag landat på ankars. tänk hur mycket jag har fäst mig vid den där lilla pälsbollen på en månad. jag hade saknat henne en hel massa och vi lekte och myste bort halva dagen.
knallade iväg till skolan vid tre. det var dagens ansträngning. det blev många turer på service innan vi tillslut hade datorer, kamera och a3:n med kolsyra-logga inför imorgon. imorgon bär det av till luleå igen. kolsyra ska agera reklampelare åt musikhögskolan. blir nog roligt, tungt att ta sig upp innan sex bara.

vi firade ankars första julhögtid ikväll. glögg och pepparkakor till julmusik och bert - den sista oskulden. sämre kvällar kan man ha. det var grymt gott med glögg och jag vet att jag är lyckligt lottad när det kommer till mina piteåmänniskor. vem kommer på geniala ideer som att dricka glögg i början på november om inte dem?

samtalet från s förvånade imorse. men det kändes bra. väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: s

glad över att det kändes bra för dig också.

2006-11-06 @ 23:33:42
Postat av: Nicklasjessica

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback