nollsjutrettio och världen är redan emot mig

för första gången på länge var det inte sally som väckte mig okristligt tidigt. jag steg självmant upp innan halv åtta. mitt mission var jon kärneskog och lena callne i p4-norrbottens radioeter. jag lyssnade tappert i nästan en timme trots hack och avbrott minst var tredje minut. vad här hänt med internet på ankars? bortkoppling titt som tätt, serverfel och seeega uppladdningstider. denna morgon fick det mitt tålamod att koka över så idag blir det ingen radioanalys. tror inte heller det blir nån abiskoredigering på förmiddagen. istället ska jag äta min gröt (utan mjölk, tack för att jag är så bra på att planera min ekonomi!) och sen unna mig en stund till under täcket. det här var ingen bra morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback