just another bland weekend

jag brukar alltid trivas med mina helger. jag riktigt lever, vilar och mår gott under helgerna. jag festar, umgås, sooover, försöker ta igen lite skola, ser mängder av dålig tv och hinner precis koppla av och ta igen mig innan en ny vecka börjar. det brukar vara skönt, och jag trivs med mina helger. 
även denna helg har varit en sån helg. en bra helg. som de flesta helger. men ändå längtar jag bort. jag vill ta en helg, en vecka, en mååånad nån annanstans. jag vill andas annan luft, gå på andra gator.. den känslan kommer bara mer och mer. kanske är det för att jag förstår att piteå-resan snart är över, kanske vill jag bromsa tiden, stanna upp, gömma mig ett tag och låtsas att tiden står stilla medan jag är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback