daddys girl

helgen har passerat fort. den har spenderats i luleå med jobb, sömn och släktmiddag. tungt. men skönt med ett litet avbrott från piteå-vardagen. och skönt att veta att det kommer trilla in lite pengar på kontot.
i fredags blev det ett herrans liv (utan filip och fredrik) när jag kom hem med piercad tunga. pappa yrkade på omyndighetsförklaring och undrade vad som tagit åt mig. mamma bara suckade och skakade på huvudet. som tur var hade stormen lagt sig när jag vaknade efter min nattjobbssömn på lördag morgon. pappa hade förstått att det var på pappas flicka piercingen satt och kunde inte vara arg längre. det var skönt.




pappa och jag, riksgränsen valborg 06.
(har inte så många bilder på oss två)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback