all you need is a musicdrug

a vespertine haunting - goodbye tomorrow
om och om igen. jag tror det kallas addiction.

dagen bestod av dryga tre timmar i en fåtölj på kåren, en stor kaffe och ytterst lite radioprogramsplanering. men man behöver inte göra så mycket när man har kerstin, conny och patritzia som sällskap. då räcker det med att sitta i samma i samma fåtölj och prata bort alla värdsliga små problem. 
idag kom äntligen vårat zoovillage-paket. mina dearly haunted jeans. de är allt jag önskat mig. nästan. jag ska bara vänja mig vid sparriskänslan. min gröna sköna sjal är redan min hals nya bästa vän.
jag har även försökt att lära en modebloggare lite om jämställdhet och könsroller. men det gick inget vidare. jag antar att de rätta bootsen eller den a-linjeskurna klänningen är viktigare än ett jämställt samhälle.

för övrigt.. ugly betty kommer framöver få förgylla mina tisdagkvällar. hon är klockren! 

Kommentarer
Postat av: Gabs

då är vi två på tisdagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback